światła do jazdy dziennej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lampakrk
    Classic
    • 2011
    • 7

    światła do jazdy dziennej

    No i nowe CPC 5 195/65 R 15 91 H założone.

    Teraz trochę kilometrów spokojniejszej jazdy, żeby się wierzchnia warstwa wytarła.

    Zaraz po wymianie przejechałem się trochę z większa prędkością. W teście pisali, że CPC 5 (co prawda 205) były dość głośne. Otóż wg. mnie (195) są ciche. Zwłaszcza, że moje poprzednie CPC 2 były zużyte, a tylne trochę wyząbkowane - teraz podczas jazdy panuje błoga cisza. Opon prawie nie słychać.

    CPC 5 są całkiem komfortowe - ładnie wybierają nierówności i różne skazy (łączenia) na asfalcie. Tak jakoś miło się na nich jedzie. We wtorek wyruszam w trasę 100 km, więc powinny być już dotarte po powrocie.
  • Langusta
    RS
    • 2010
    • 1864
    • Seat

    #2
    światła do jazdy dziennej

    Mrugające światła do jazdy dziennej, czy jest to możliwe w naszych autach. :!: https://www.youtube.com/watch?v=f6WI...layer_embedded
    Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

    Komentarz

    • shado
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 5315
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      tylko po co? żeby zabłysnąć na wsi czy żeby stracić dowód rejestracyjny?
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz

      • Langusta
        RS
        • 2010
        • 1864
        • Seat

        #4
        Zamieszczone przez shado
        tylko po co? żeby zabłysnąć na wsi czy żeby stracić dowód rejestracyjny?
        Tylko nie to. :diabelski_usmiech
        Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Podejrzewam, że to "miganie" to wynik nałożenia się częstotliwości odświeżania w kamerze ( 50 lub 60 Hz ) i częstotliwości sterowania PWM świateł ( te chyba akurat chodziły na tym filmie jako postojówki a więc były mocno przyciemnione - czyli pracowały z niskim wypełnieniem - krótki impuls+długa przerwa ). Gołym okiem takiego efektu nie było by widać ( jedynie coś jakby delikatne "drżenie" światła i to zazwyczaj tylko gdy pojazd lub oko się porusza ).
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • locaj85
            Rider
            • 2009
            • 482

            #6
            ja już kliku pasjonatów jazdy 40 km/h lewym pasem aresztowałem :twisted:

            [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5dprlb2eskk[/youtube]

            Komentarz

            • Enriquez
              RS
              • 2009
              • 7685
              • Superb III (3V3)

              #7
              no i w temacie RS to 2.0 TSI a nie 1.8..
              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz

              • Langusta
                RS
                • 2010
                • 1864
                • Seat

                #8
                Zamieszczone przez Enriquez
                no i w temacie RS to 2.0 TSI a nie 1.8..
                Już poprawione.
                Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

                Komentarz

                • Space99
                  Rider
                  • 2008
                  • 275
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez kowal 2002
                  Podejrzewam, że to "miganie" to wynik nałożenia się częstotliwości odświeżania w kamerze ( 50 lub 60 Hz ) i częstotliwości sterowania PWM świateł...
                  Coś w tym stylu. Wszystkie "rasowe" diodówki tak są sterowane i normalnie oko tego nie widzi chyba że coś jest w ruchu (oko, lub dioda) a i tak nie wszyscy to widzą.
                  Tak też sterowane są fabryczne tylne światła diodowe w nowych autkach.
                  Po prostu oszczędność energii.
                  Na żarówkach tego się nie robiło bo tam są duże moce i elementy wykonawcze musiały by być dość drogie (dużej mocy i sprawności) a poza tym bezwładność włókna niweluje efekt optyczny.
                  pozdrawiam Marcin

                  Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

                  Komentarz

                  • kowal 2002
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 5161

                    #10
                    Zamieszczone przez Space99
                    ...
                    Na żarówkach tego się nie robiło bo tam są duże moce i elementy wykonawcze musiały by być dość drogie (dużej mocy i sprawności) a poza tym bezwładność włókna niweluje efekt optyczny.
                    W OII żarówki też są zasilane PWM ( moc nie ma znaczenia, bo sterowanie jest zero-jedynkowe na MOSFET-ach więc straty na złączu są minimalne ). Między innymi dlatego przy przejściu na ksenony trzeba przeprogramowywać CE, żeby podała stałe ( nie PWM ) napięcie do zasilania przetwornic ( przy H7 średnie napięcie jest utrzymywane na poziomie ok. 12,5V ).
                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                    Komentarz


                    • #11
                      locaj85, jak to zrobiłeś?

                      Komentarz

                      Pracuję...